Csalók élnek vissza Gyuri bácsi, Zsuzsa és a Györgytea nevével! Mutatjuk, hogyan ne essen áldozatul!

Az utóbbi időben a közösségi médiában elszaporodtak olyan hirdetések, melyek Szabó Gyuri bácsi, Lopes-Szabó Zsuzsa vagy a Györgytea nevét használva próbálnak termékeket eladni gyanútlan fogyasztóknak.

Lopes-Szabó Zsuzsa, Gyuri bácsi lánya nyílt levélben is felhívja a figyelmet erre:

Tisztelt Látogató!

Sajnos így kell üzenjek önnek. Édesapám tisztességes nevével újabb visszaélés-hullám indult el, nem először.
Követhetetlen weboldalakon és hirdetésekben hivatkoznak rá, mindenféle gyanús terméket ajánlanak a nevében. Ezek a lelkiismeretlen emberek fittyet hánynak a személyes jogokra, és nincs eszköz leállítani, fülön csípni, megbüntetni őket.
Csak annyit tehetek, hogy óva intem önöket, ne dőljenek be az álhíreknek, édesapám kizárólag azokhoz a termékekhez adta a nevét, amit a saját weboldalunkon találnak. Ezekért az információkért tudunk felelősséget vállalni.
Kérjük, ha látnak ilyen furcsa hirdetéseket, amelyek nem Szabó Gyuri bácsi neve alatt futnak, akkor jelentsék a Facebooknak.

Vigyázzanak magukra, ne higgyenek a szélhámosoknak! 

VisszaélésÜdvözlettel:
Lopes-Szabó Zsuzsa
Gyuri bácsi lánya

Mindig legyenek körültekintőek a vásárlások során, főként, ha az egészségükről van szó. Kizárólag hiteles és megbízható forrásból vásároljanak, ez minden termékre igaz, nem csak a gyógynövényekre. Vegyük górcső alá és szűrjük ki a hamis hirdetéseket.

Az alábbi 3 pont segíthet önnek felismerni a visszaéléseket

1. Amikor a Györgytea, Lopes-Szabó Zsuzsa vagy Gyuri bácsi nevével reklámozott olyan termékkel találkozik, ami:

  • gyanúsan gyors és teljes gyógyulást ígér egy betegségre,
  • az ára pedig tízezres, esetenként több tízezres nagyságú,

akkor már alapos lehet a gyanú, hogy nem a Györgytea hirdetését látja

2. Fontos továbbá, hogy:

  • Mindig megbízható forrástól rendeljen (www.gyorgyteabolt.hu).
  • Ne higgyen a visszahívásokban, telefonon ne adja ki adatait.
  • Ha már megrendelte a terméket, akkor sem köteles átvenni és kifizetni.

3. Amennyiben bizonytalan és felmerül önben, hogy nem a mi termékünket látja, vegye fel velünk a kapcsolatot, írjon nekünk az info@gyorgytea.hu mail címre, vagy hívja az ügyfélszolgálatunkat.

 

Megtalálható a termék a Györgytea kínálatában?

Látogassanak el honlapunkon a termékek menüpontba, böngésszék a gyorgyteabolt.hu webáruházat, használják a keresőt. Ha nincs olyan nevű, kinézetű termék webáruházunkban, amit a gyanús hirdetésben láttak, akkor ahhoz a termékhez a Györgytea biztos nem adta a nevét.

Ki hirdeti a terméket?

Ha nem Szabó Gyuri bácsi vagy a Diabess-Györgytea Facebook oldal nevében, illetve egy ismert viszonteladónkon, azaz egy gyógynövénybolton keresztül érkezik az ajánlás, az már gyanús.

A kamu hirdetésre kattintva olyan weboldalon találják magukat, amelyeknek a kinézete sokszor hasonlít a webáruházunkra, honlapunkra, mert a védjegyünket is felhasználják. De ha a doménje (azaz a weboldal, honlap internetes egyedi azonosító neve) nem www.gyorgytea.hu vagy www.gyorgyteabolt.hu, illetve www.cukorbetegseg-kezelese.com vagy www.diabess.hu, akkor biztosan nem mi vagyunk. Van, hogy a doménje nem .hu, .com vagy .eu végződésű és egyes esetekben nincs egyezés a hirdető nevével sem. Látogassuk meg a hirdető Facebook oldalát. Ha nincs rajta friss vagy semmilyen bejegyzés, az is intő jel.

Az is megtévesztő, hogy sok esetben Zsuzsa fotóját felhasználva és számítógépes program segítségével a „kezébe adják” a termékeiket, mintha azok a mieink lennének. Ellenőrizzék le, hogy a szóban forgó termék megtalálható-e a www.gyorgytea.hu vagy www.gyorgyteabolt.hu oldalainkon. Emellett ezekben a hirdetésekben esetenként feltűnően sok a helyesírási hiba, az értelmetlen mondat vagy titulus, mint például a Gyuri asszony.

Mit tehetnek az ilyen hirdetések ellen?

Ha a fenti pontok alapján gyanúsnak találták a hirdetést, jelentsék a Facebook felé. Ezzel segíthetnek, hogy minél hamarabb eltűnjenek a félrevezető hirdetések, hogy megszűnjenek a visszaélések Zsuzsa és Gyuri bácsi nevével és ami a legfontosabb, hogy ne szedjenek több áldozatot a félrevezető hirdetések.